Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb - dílčí plnění

Chci kontakt
  • Datum zadání: 8. 12. 2014
  • Datum expirace: 17. 12. 2014 Expirovaná
  • Zlínský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro potřeby Krajského úřadu
- spony do sešívačky
- spony do sešívačky na 10 listů
- opravný lak 20 ml,aplikace pomocí štětečku
- nůžky kancelářské 21 cm,plastová držadla,symetrická,
- pryž k mazání polymerová 43x19x13 mm
- ořezávátko kovové,na 1 tužku
- pravítko 20 cm, plastové
- pravítko 30 cm, plastové
- pravítko 40 cm , plastové

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 17.12.2014 do 8:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 841 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.