Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren
- komplexní periodická údržba
- servis strojů
- opravy v intervalu do 24 hodin od nahlášení závady
- dodání náhradního zařízení v případě neopravitelnosti do 48 hodin od nahlášení závady
- dodávka originálních náhradních dílů
- automatizovaná dodávka originálního spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) vč. odpadových nádobek bez zásahu objednavatele
- odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet a strojů
- automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek
- automatické odesílání požadavků na dodání toneru
- automatické odesílání hlášení o potřebě údržby
- automatické odesílání hlášení o potřebě opravy – servisní zásah
- doprava - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu
- doprava strojů na místo určení vč. instalace a zaškolení obsluhy
- dovozní a recyklační poplatky
- kontrolu optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích
- správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců
- elektronická fakturace vč. detailního rozpisu
Lokalita:
- okres Domažlice
Termín pro podání nabídek:
- 15. 1. 2015 do 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena