Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Oprava hřbitovní zdi

Chci kontakt
  • Datum zadání: 24. 2. 2015
  • Datum expirace: 9. 3. 2015 Expirovaná
  • Karlovarský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je oprava hřbitovní zdi
- jedná se o stávající zeď na ostrovském hřbitově u kostela, na její jižní straně u potoka, kde došlo na 2 metrech ke zřícení zdi a další část zdi se výrazně naklání v délce 28,5 m
- kamenná zeď tvoří oplocení hřbitova a zároveň vyrovnává výškový rozdíl cca 0,9 m mezi úrovní terénu na hřbitově a mimo něj
- jedná se o kamennou zeď výšky cca 190 až 200 cm z jižní strany od potoka, 130 až 150 cm ze strany severní od kostela
- šířka zdi je proměnná, nahoře 80 až 90 cm, dole 80 až 100 cm
- stěny zdi jsou od svislého, po šikmý, někde převislý
- koruna zdi je převážně betonová mocnosti cca 100 mm, šikmá, se sklonem do hřbitova, opatřená střešními taškami
- kamenná zeď ohrožující hřbitov je v nestabilním stavu
- na části je zřícená
- oprava spočívá v rozebrání vykloněné zdi a provedení nového vystavění do původního tvaru

Lokalita:
- okres Karlovy Vary

Termín pro podání nabídek:
- 09. 03. 2015 do 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 902 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.