Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Evaluace analýz nákladů a přínosů, hodnota 1.000.000,- Kč bez DPH, Středočeský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 11. 6. 2010
  • Datum expirace: 25. 6. 2010 Expirovaná
  • Praha
  • řádově miliony Kč
Podrobný popis:
- vytvoření strukturované databáze nákladů a přínosů
- doplnění databáze o chybějící a doporučené náklady a přínosy pro projekty v oblasti intervence

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 25.6. 2010 v 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Červenec 2010
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky
- hodinová sazba poskytování expertních projektových služeb 60%
- popis způsobu poskytování expertních projektových služeb při plnění Veřejné zakázky 40%

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání firewall

Ilustrativní obrázek

Podpora přenosové technologie

Ilustrativní obrázek

Dodávka nástroje

  • Přidáno: 21. 11. 2024
  • Česká republika
  • IT software
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání software

Ilustrativní obrázek

Dodávka software

Ilustrativní obrázek

Konsolidace a profilaxe infrastruktury LAN

  • Přidáno: 21. 11. 2024
  • Česká republika
  • IT software
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 384 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.