Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 12. 5. 2015
  • Datum expirace: 22. 5. 2015 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb
- papír XEROX A4 - 100 krabic (500 balíků)
- hmota modelovací - větší balení (minimálně 8 barev) – 20 ks
- kniha záznamová A4 100 listů (pevné desky) – 100 ks
- desky papírové A4 (rychlovazač závěsný celý – se zobáčky)mix barev – 500 ks
- desky pevné A4 z PVC s klipem na uchycení dokumentů, rozevírací, černé – 50 ks
- desky papírové A4 mapa, mix barev – 200 ks atd. viz. přílohy

Lokalita:
- okres Most

Termín pro podání nabídek:
- 22.5.2015 do 8:00 hodin
Datum vyhotovení:
30.06.2015,
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 622 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.