Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Vybavení kanceláře - pav. č. 5 - FN Plzeň - Bory

Chci kontakt
  • Datum zadání: 2. 9. 2015
  • Datum expirace: 10. 9. 2015 Expirovaná
  • Plzeňský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka - vybavení kanceláře
- dodání do měsíce po odeslání platné objednávky
- u židlí požadujeme českého výrobce /uvedeného v technickém listu/
- před výrobou požadujeme návštěvu místa plnění
- přeměření nábytku, odsouhlasení barvy lamina a potahu u židlí
- např. skříň policová, skříň šatní, stůl pracovní, židle kancelářská, konferenční stolek a další

Lokalita:
- okres Plzeň

Termín pro podání nabídek:
- 10. 9. 2015 do 11:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 4 týdnů po odeslání platné objednávky
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání vozíku zásuvkového

Ilustrativní obrázek

Nákup nábytku

Ilustrativní obrázek

Dodávka laboratorního nábytku

Ilustrativní obrázek

Nákup skládacích židlí

  • Přidáno: Včera
  • Česká republika
  • Nábytek
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání odpočinkových křesel

  • Přidáno: 30. 10. 2024
  • Česká republika
  • Nábytek
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 385 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.