Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Posouzení stravovacích provozů a výdejen stravy

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 10. 2015
  • Datum expirace: 3. 11. 2015 Expirovaná
  • Praha
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je posouzení stravovacích provozů a výdejen stravy
- posouzení všech stravovacích provozů a výdejen stravy v působnosti a prověření funkčnosti z hlediska HACCP (Systém preventivních opatření, která slouží k zajištění zdravotní nezávadnosti potravin a pokrmů během všech činností, které souvisí s výrobou, zpracováním, skladováním, manipulací, přepravou a prodejem až ke konečnému spotřebiteli a to pomocí kritických bodů) dle aktuálně platné legislativy

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 3.11.2015 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 31.12.2015
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

RD kurz ATLS 2025

Ilustrativní obrázek

Kurz ALS

Ilustrativní obrázek

Zajištění RD kurz EPALS 2025

  • Přidáno: 6. 3. 2025
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Zdravotnické vzdělávání - RD kurz ALS 2025

  • Přidáno: 6. 3. 2025
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Poskytování bioinformatické služby

Ilustrativní obrázek

Zpracování analýzy

Ilustrativní obrázek

Provedení audiu

Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 3 842 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.