Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských otočných židlí

Chci kontakt
  • Datum zadání: 11. 12. 2015
  • Datum expirace: 21. 12. 2015 Expirovaná
  • Praha
  • 50 — 200 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářské ergonomické otočné židle s odolným čalouněním v barvě černé, se synchronním mechanizmem se 4 polohami blokace, výškově nastavení ergonomického sedáku, nastavení síly protiváhy dle tělesné hmotnosti, výškově a hloubkově nastavení bederní opěrky, kolečka na tvrdé podlahy, židle je včetně područek, opěrky hlavy, nosnost 130kg, záruční doba 2 roky, testováno dle evropské normy EN 1335

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 21. 12. 2015 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
jednorázová dodávka
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 381 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.