Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Poskytování služeb při nakládání s odpady na odstranění biologicky rozložitelných odpadů v roce 2016

Chci kontakt
  • Datum zadání: 18. 12. 2015
  • Datum expirace: 29. 12. 2015 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zabezpečení služby při nakládání s odpady ve smyslu obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění (dále jen „zákon č. 185/2001 Sb.“) a provádět činnost: převzetí, manipulaci při naložení, přepravu a odstranění biologicky rozložitelných odpadů z kuchyní a stravoven katalogové číslo 20 01 08 a vedlejších produktů živočišného původu - materiál 3.kategorie (vaječné skořápky, tepelně opracované kosti...) ze stravovacího zařízení zadavatele zpravidla 1 krát za dva týdny (zpravidla v pátek v dopoledních hodinách) a to postupně po dílčích plněních (tj. po částech) na základě dílčí písemné objednávky – výzvy k plnění, za daný kalendářní měsíc s uvedením konkrétních termínů
- odpad bude vážen na kalibrované váze zadavatele s přesností vážení na 1 kg a poté bude naložen do přepravního prostředku dodavatele
- o předání a převzetí odpadu bude pořízen písemný záznam
- odpad je uložen v nepropustných pytlích vložených do plastových barelů s uzavíratelným víkem o objemu 60 l
- po odstranění odpadů požadujeme umytí barelů a navrácení při dalším svozu
- množství odpadů na jeden svoz se předpokládá v průměru 180 kg, z toho cca 5 kg vaječných skořápek a cca 20 kg tepelně opracovaných kostí v závislosti na počtu strávníků
- v roce 2016 předpokládáme asi 30 svozových termínů
- předpoklad nemusí být naplněn
- v roce 2015 bylo vyprodukováno celkem cca 4,8 t odpadu a cca 620 kg VŽP 3

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 29. 12. 2015 do 14:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění je od uzavření smlouvy do 31.12.2016. Plnění služby se předpokládá cca 1krát za dva týdny, a to zpravidla v pátek v dopoledních hodinách. Konkrétní termíny budou uvedeny vždy v každé dílčí objednávce na daný kalendářní měsíc s uvedením konkrét
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 176 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.