Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářského materiálu a papírových výrobků

Chci kontakt
  • Datum zadání: 17. 2. 2016
  • Datum expirace: 25. 2. 2016 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • 50 — 200 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb a různých papírových výrobků - např. zvýrazňovač, záznamní kniha, xerografický papír, samolepící bloček, pytle, pořadače atd.

Lokalita:
- okres Brno - město

Termín pro podání nabídek:
- 25. 2. 2016 do 11:00 hodin
Datum vyhotovení:
Dodání celé zakázky musí proběhnout do deseti pracovních dní od data odeslání objednávky vítěznému dodavateli. Splatnost faktury minimálně 21 kalendářních dní. Celá zakázka musí být pokryta tzv. "náhradním plněním".
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 416 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.