Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

PD - bezbariérové chodníky

Chci kontakt
  • Datum zadání: 1. 3. 2016
  • Datum expirace: 9. 3. 2016 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP) v podrobnostech dokumentace pro provádění stavby (PDPS) - (dále uvedeno jen „PD“), která bude použita i pro vydání územního rozhodnutí (DUR), včetně zpracování či zajištění zaměření, dendrologického průzkumu a veškerých potřebných podkladů a dalších nezbytných průzkumů a studií na realizaci navržené stavby, včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, výkon inženýrské činnosti pro zajištění pravomocného územního rozhodnutí a pravomocného stavebního povolení na realizaci navržené stavby, zajištění dokladové části, výkon činnosti související se zadávacím řízením veřejné zakázky na výběr zhotovitele díla a výkon autorského dozoru vypracování projektové dokumentace v souladu s podmínkami Státního fondu dopravní infrastruktury, a to vše podle podmínek této výzvy

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 09.03.2016 do 12:00 hod.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 801 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.