Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Stavební úpravy stávajícího objektu sociálního zařízení

Chci kontakt
  • Datum zadání: 4. 4. 2016
  • Datum expirace: 12. 4. 2016 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy stávajícího objektu sociálního zařízení
- ve stávajícím morálně a technicky zastaralém objektu sociálního zařízení na pláži rybníka budou provedeny stavební úpravy na obnovu šaten (převlékáren) a sociálního zařízení mužů, žen a osob se sníženou schopností pohybu a orientace (sprchy a WC)
- nově vzniknou místnosti pokladny, plavčíka, šaten personálu, úklidu a skladu
- část vnitřních prostor stávajícího objektu (vyznačena ve výkresu D 1.1.6) nebude realizována v rámci této akce
- stavební úpravy zahrnují bourání zdiva, obkladů, dlažeb, podlah, vysekání prostupů a drážek, výměnu zdravotních instalací, elektroinstalací, zařizovacích prostředků, části venkovních betonových dlažeb, oken a dveří, vyzdění nových příček, montáž nových obkladů a dlažeb, pevných větracích žaluzií a dělících stěn

Lokalita:
- okres Jindřichův Hradec

Termín pro podání nabídek:
- 12. 04. 2016 do 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 371 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.