Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Posílení vodních zdrojů, rozšíření vodovodní sítě a vodojem pro obec

Chci kontakt
  • Datum zadání: 7. 7. 2016
  • Datum expirace: 27. 7. 2016 Expirovaná
  • Liberecký kraj
  • více než 10 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je posílení vodních zdrojů, rozšíření vodovodní sítě a vodojem
- stávající vodovod se skládá z pěti vodních zdrojů a pěti tlakových stanic, které zajišťují dodávku pitné vody do nemovitostí místních obyvatel
- stavba „Posílení vodních zdrojů, rozšíření vodovodní sítě a vodojem pro obec“ se skládá ze tří základních částí
- první část je vybudování v oplocení vodní zdroj (zprovoznění), vybudování zemního vodojemu2 x 50 m3 s doprovodnými objekty jako elektro - přípojka, zpevněná plocha odpadní potrubí apod.
- druhá část se týká vodovodních řadů jako vodovodní přivaděč DN 100 mm, zásobní řad DN 80 mm a propojovací řad DN 80 mm
- třetí část této akce je přestavba čtyř respektive pěti stávajících tlakových stanic na objekty pro redukci tlaku na vodovodní síti obce zásobené vodou z nového zemního vodovodu

Lokalita:
- okres Semily

Termín pro podání nabídek:
- 27. 7. 2016 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 841 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.