Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění evaluace projektu

Chci kontakt
  • Datum zadání: 4. 8. 2016
  • Datum expirace: 16. 8. 2016 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění evaluace realizovanou v rámci projektu Podpora sociálních služeb- předmětem veřejné zakázky je zajištění evaluace projektu Podpora sociálních služeb v kraji od listopadu 2016 do dubna 2019
- vyhodnocení
- zmapování efektů
- návrh doporučení pro zlepšení

Lokalita:
- okres České Budějovice

Termín pro podání nabídek:
- 16. 8. 2016 do 11:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Obchodní a podnikové poradenství

Ilustrativní obrázek

Zajištění provozu veřejných WC

Ilustrativní obrázek

Podpora obchodu s lískovými oříšky

  • Přidáno: 4. 4. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Rozvoj malých a středních podniků v Zambii při využití e-commerce

  • Přidáno: 23. 2. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Podpora obchodu s lískovými oříšky

  • Přidáno: 23. 2. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 910 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.