Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání vybavení kanceláří

Chci kontakt
  • Datum zadání: 12. 10. 2016
  • Datum expirace: 21. 10. 2016 Expirovaná
  • Praha
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských židlí - podhlavník (6 ks) a kontejneru (3 ks)
- specifikace židle: opěrák čalouněný samonosnou síťovinou černé barvy, sedák a hlavová opěrka čalouněny prodyšnou látkou, výškově stavitelná opěrka hlavy
- specifikace kontejneru: pojízdný kontejner, centrální zámek, 4 šuplíky, deska 18 mm, tolerance rozměrů 5-10%, rozměry cca 43 x 56 x 60 cm

Lokalita:
- okres Praha hl. m.

Termín pro podání nabídek:
- 21. 10. 2016 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
v nejkratší možné době po odeslání objednávky, nejpozději však do 10 pracovních dní.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 680 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.