Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářského materiálu a papírových výrobků

Chci kontakt
  • Datum zadání: 4. 11. 2016
  • Datum expirace: 14. 11. 2016 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb a různých výrobků z papíru.
- aktové spony 50mm vroubkované (75 sponek v krabičce), 170 ks
- aktové spony 75mm vroubkované (25 sponek v krabičce), 20 ks
- balicí papír šedák (cca 90x135cm), 30 kg
- blok špalíček 8,5 x 8,5 cm, bílý, lepený, 36 ks
- děrovač kancelářský celokovový, pro až 30 listů, s posuvným příložníkem (ideálně SAX 408), 30 ks
- dopisní sponky 28mm (100 sponek v krabičce), 120 ks

Lokalita:
- okres Brno - město

Termín pro podání nabídek:
- 14. 11. 2016 do 8:00 hodin
Datum vyhotovení:
Dodání materiálu musí proběhnout do 10ti pracovních dní od data odeslání objednávky vítěznému dodavateli.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 841 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.