Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 11. 2016
  • Datum expirace: 28. 11. 2016 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb včetně dopravy
- kancelářský papír A4/ 80g 5x500 listů/krabice - čistě bílý, pro každodenní komunikaci a tisk, 1 krabice/5 balení
- papírové desky MAPA 253 A4, 3 klopy, balení/50ks, barva zelená
- odkládací mapa se třemi klopami, eko karton Classic 240g/m2, mix barev
- Roller Pilot 2064 FriXion Ball 0,7 modrá - gumovací
- náhradní inkoust Edding BTK100 modrý, kapilární
- blok A5, linkovaný, tvrdá vazba,
- diář 2017, denní,
- kružítko 120 mm,plast, nelámací, v pouzdru
- trojúhelník s ryskou, mix barev
- tavná pistole 40 W

Lokalita:
- okres Louny

Termín pro podání nabídek:
- 28. 11. 2016 do 11:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 841 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.