Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 21. 11. 2016
  • Datum expirace: 30. 11. 2016 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- požadujeme dodávku firmou, která splňuje podmínku uvedenou v § 81 odst. 2, písm. b) zák. č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti v posledním znění, která nabízí formu "náhradního plnění"
- např. obálky, eurotužky, fix, sešit, pořadače, složka, mikrotužka a další

Lokalita:
- okres Opava

Termín pro podání nabídek:
- 30. 11. 2016 do 09:00 hodin
Datum vyhotovení:
do jednoho týdne od vyhodnocení
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka termokotoučků do pokladen

Ilustrativní obrázek

Dodání tiskopisů pro zdravotnickou dokumentaci

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských produktů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 636 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.