Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 25. 11. 2016
  • Datum expirace: 8. 12. 2016 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb
- xerox papír - 80g, bělost 146-151, kapacita 90-91, 500 listů v balíčku
- xero papír A4 - rozřez na A6, 80 g./ bal. á 500 listů
- popisovač pernament alkoholová báze, klínový hrot, stopa 1- 4,6 mm, barevný s klipem na zavěšení
- zvýrazňovač , klínový hrot, stopa 1-4 mm, barevný, tělo úzké, tvaru propisky, s klipem na zavěšení
- tužka obyčejná různá měkkost
mikrotužka 0,5 mm s klipem na zavěšení
- tuha mikrotužka 0,5 HB 0,5 mm/bal.12 ks /např.Pentel/
- rychlovazač závěsný papírový barevný
- mapa tříklopá papírová barevná
- spojovače do sešívačky 24/6 /krab. á 2.000 ks
- spojovače do sešívačky No.10

Lokalita:
- okres Brno

Termín pro podání nabídek:
- 8. 12. 2016 do 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 617 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.