Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Prověření hospodaření doplňkových činností příspěvkové organizace

Chci kontakt
  • Datum zadání: 29. 11. 2016
  • Datum expirace: 16. 12. 2016 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jsou služby spojené s ověřením hospodaření doplňkových činností organizace za období let 2013, 2014 a 2015
- služby budou zahrnovat:
- a) prověrku dodržování pravidel hospodaření, obecně závazných předpisů a interních pravidel zřizovatele v rámci fakturace spojené s výnosy doplňkových činností
- b) identifikaci nestandardních transakcí a aspektů hospodaření
- c) podrobné prošetření identifikovaných případů
- d) doporučení systémové změny
- e) kontrola spotřeby a počtu ujetých km služebních vozidel, a to pro každé vozidlo u min. 2 měsíců v každém kontrolovaném roce
- f) návrh interního předpisu vztahujícího se k dodržování pravidel hospodaření s majetkem a finančních transakcí, obecně závazných předpisů a interních pravidel zřizovatele v rámci fakturace spojené s výnosy doplňkových činností

Lokalita:
- okres Nový Jičín

Termín pro podání nabídek:
- 16. 12. 2016 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 764 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.