Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup a dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 13. 1. 2017
  • Datum expirace: 23. 1. 2017 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • 50 — 200 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání kancelářských potřeb včetně rozvozu na kontaktní pracoviště
- pořadač kartonový kapsový A4, hřbet 75 mm
- pravítko 30 cm
- propisovací tužka SOLIDLY 0,5 mm atd. viz. přílohy

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 23. 1. 2017 do 9:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 10. 2. 2017
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.