Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Centrální nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 23. 1. 2017
  • Datum expirace: 2. 2. 2017 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb
- v ceně dodávek je zahrnuta i doprava a balení zboží obvyklým způsobem
- děrovačka
- ůepicí tyčinka - tuhé lepidlo.
- mikrofix sada 4ks linerů, šíře stopy 0,3 mm, liner s ergonomickým držením
- opravná páska 5mm x min. 8m
- pero kuličkové s tenkým hrotem s vyměnitelnou náplní
- permanentní popisovač na alkoholové bázi, šíře stopy 2,5 mm
- sada fixů na magnetickou tabuli "whiteboard marker" (červená, modrá, zelená, černá)
- sešívačka, celokovová, kapacita

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 02. 02. 2017 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.