Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářského zboží

Chci kontakt
  • Datum zadání: 27. 1. 2017
  • Datum expirace: 7. 2. 2017 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží
- automatická tužka, tzv. pentilka, tuha 0,5 mm, vybavena pryží
- balící papír, šedák v arších, rozměry 70*100 cm, gramáž 90 g, 10 kg v balení
- bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků
- drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks
- fix, průměr 1 mm, barva červená

Lokalita:
- okres Ostrava

Termín pro podání nabídek:
- 7. 2. 2017 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 1 týdne od vyhodnocení
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.