Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 1. 2. 2017
  • Datum expirace: 9. 2. 2017 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb
- sešívačka stolní do kanceláře
- papír kancelářský, formát A4, gramáž 80 g/m2, 500 listů v balíku, 5 balíků v krabici
- kuličkové pero, modrá náplň
- dopisové spony, 32mm, bal/100ks
- datumovka Mini, samobarvící, velikost písma 4mm, černý otisk
- kotouček do pokladen papír 60g 76/60/17
- zvlhčovač prstů gelový
- složka PVC A5 „L“, balení/100ks

Lokalita:
- okres Bruntál

Termín pro podání nabídek:
- 9. 2. 2017 do 13:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 2 týdnů od vystavení objednávky
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.