Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Implementace systému evidence docházky zaměstnanců

Chci kontakt
  • Datum zadání: 6. 2. 2017
  • Datum expirace: 20. 2. 2017 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je Implementace systému evidence docházky - dodávka, montáž, instalace, nastavení a zaškolení
- terminál, 1 ks - komunikační rozhraní – Ethernet, konektor RJ45
- grafický displej s možností úprav zobrazení, standardně zobrazení jména zaměstnance a informace o
odpracované době (saldo)
- klávesnice pro volbu typu přerušení s možností konfigurace kláves, příp. dotyková plně parametrická
obrazovka se softwarovou klávesnicí výhodou
- ID média (10x)
- bezkontaktní RFID média v provedení přívěsku na klíče
- Stolní USB čtečka (1x)
- snímač (emulace) pro zadávání biometrických identifikací s USB připojením k PC

Lokalita:
- okres Šumperk

Termín pro podání nabídek:
- 20. 2. 2017 do 08:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 855 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.