Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 30. 5. 2017
  • Datum expirace: 12. 6. 2017 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- Kancelářský papír A4/ 80g 5x500 listů - čistě bílý, pro každodenní komunikaci a tisk, 1 krabice/5 balení
- Mapa 253 karton eko Classic, 3 klopy, bez závěsu, bez rychlovazače
- Rychlovazač závěsný s celou přední stranou - RZC, formát A4 z kartonu
- Rychlovazač A4 obyčejný celý, eko karton Classic 240g/m2, tištěný EAN kód na zadní straně, na přední straně potisk linkami.
- Pořadač A4 pákový, šíře 50mm, barevný hřbet

Lokalita:
- okres Chomutov

Termín pro podání nabídek:
- 12. 6. 2017 do 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 678 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.