Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb a materiálů

Chci kontakt
  • Datum zadání: 6. 6. 2017
  • Datum expirace: 15. 6. 2017 Expirovaná
  • Zlínský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb a materiálů
- kancelářská sešívačka. Drátky 10/04. Na 10 listů.
- vteřinové univerzální lepidlo. Obsah 3 g.
- samobarvící datumové razítko. Výška data 3,8 mm. Černý otisk.
- razítková barva na vodní bázi (bez oleje). Obsah 25 ml. Barva černá.
- kancelářská kuličková tužka ve stojánku s kovovým řetízkem. Stojánek s nalepovací podložkou. Vyměnitelná modrá náplň. Šíře stopy 0,80 mm.

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 15. 6. 2017 do 09:00 hodin
Datum vyhotovení:
Zadavatel požaduje dodání predmetu verejné zakázky malého rozsahu nejpozdeji do 15 pracovních dnu od úcinnosti smlouvy.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 687 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.