Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských židlí a křesel
- Kancelářská židle se synchronní mechanikou s možností nastavení síly protitlaku opěráku dle hmotnosti uživatele, kvalitní výpně ze studené pěny, prošití hran sedáku i opěráku, výškové nastavení opěráku systémem up-down, kvalitní kovový zesílený kříž pro vyšší zatížení do 145 kg, potahová látka Bondai, hloubka sedáku = 455 mm, kolečka pro tvrdé podlahy, pevné područky, stavitelný opěrák, šířka sedáku = 510 mm, šířka sedáku včetně područek = 630 mm, výška od 1060 mm do 1190 mm, výška sedáku od 500 mm do 640 mm (například JP-KONTAKT, s.r.o., typ BOLZANO CR SYN).
- Konferenční stohovatelná plastová židle, omyvatelný povrch usnadňující udržování hygienických podmínek, podnož z ocelových profilů ve stříbrné barvě, nosnost židle alespoň 130 kg, vhodné pro vnitřní použití. Hloubka sedáku = 450 mm, výška sedáku = 760 mm, výška sezení = 440 mm, šířka sedáku = 460 mm, celková šíře židle = 560 mm, nosnost židle = 130 kg, ocelová lakovaná čtyřnohá kostra. (například JP-KONTAKT, s.r.o., typ VINCENZA)
Lokalita:
- okres Praha hl. m.
Termín pro podání nabídek:
- 20. 7. 2017 do 14:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena