Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Odstranění havarijního stavu části areálového kanalizačního vedení

Chci kontakt
  • Datum zadání: 22. 1. 2018
  • Datum expirace: 9. 2. 2018 Expirovaná
  • Praha
  • 50 — 200 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je odstranění havarijního stavu a obnova plné funkčnosti části kanalizačního vedení
- dle uchazečem navrženého a garantovaného způsobu řešení a dle následujících uzlových bodů
- základní uzlové body plnění veřejné zakázky:
- 1) průzkumné práce a zaměření v rozsahu nutném pro provedení veřejné zakázky
- 2) vypracování dodavatelské projektové dokumentace v rozsahu potřebném pro provedení stavby a dle čl. I. návrhu smlouvy, která je Přílohou č. 1 této zadávací dokumentace
- 3) provedení opatření pro zajištění provozu zadavatele po dobu realizace stavebních prací
- 4) provedení stavebních prací
- 5) uvedení staveniště a popř. stavbou dotčených konstrukcí a zařízení do původního/obnoveného stavu
- 6) vyhotovení dokumentace skutečného provedení stavby, geodetické zaměření
- 7) předání díla včetně dokladové části

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 9. 2. 2018 do 11:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 841 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.